dm заедништво
Свесно користење на скапоцената вода
време за читање: мин
Потрошувачка на вода

Свесно користење на скапоцената вода

Водата е еден од најскапоцените ресурси на нашата планета – и истовремено и еден од најзагрозените. Според Светскиот извештај за водите на ОН од 2020 година, денес луѓето низ целиот свет трошат шест пати повеќе вода отколку пред 100 години. Зголемените трошоци, климатските промени и другите барања го прават одговорното користење на водните ресурси деловна обврска. Затоа, dm drogerie markt се залага за ефикасна потрошувачка на вода и со тоа обезбедува вредни ресурси за иднината.

Секоја капка е важна

Без разлика дали станува збор за паста за заби, шампон или средства за чистење – многу производи се ефективни само кога се користат со вода. Токму затоа, внимателното користење на водата е особено важно. Во рамките на нашите внатрешни процеси, водата најчесто се користи во санитарните простории и кујните (вклучувајќи ги и чајните кујни) – што претставува релативно мал дел во споредба со целокупниот синџир на вредност, вклучувајќи го производството кај производителите и потрошувачката на производите од страна на потрошувачите. Сепак, свесното користење на водните ресурси е од суштинско значење. Зашто секој што препознава каде и како се користи водата, придонесува за заштита на водните ресурси – во корист на животната средина и на dm.

Следење на потрошувачката на вода

Одржливото користење на водата игра клучна улога во dm – како во производството, така и во употребата. Идентификувани се вкупно 20 групи на производи кои не можат да се користат без вода. Особено водоинтензивни се производи како гел за туширање, шампон или детергент. Само тие трошат околу 392* милиони кубни метри вода годишно. Преку целна анализа, dm промовира поеколошки алтернативи и соработува со своите партнери по должината на синџирот на вредност за одржливо намалување на потрошувачката на вода во фазата на користење. На тој начин, ние во dm постепено ја правиме нашата палета на производи поефикасна во однос на ресурсите.
* Се однесува на потрошувачката на вода од сите продадени производи во dm продавниците во Германија во 2023 година.

Помалку вода, поголема одговорност

dm презема одговорност за свесно користење на природните ресурси. Со насочени мерки, ние во dm придонесуваме за минимизирање на потрошувачката на вода низ целиот синџир на вредност: како во претходните делови од синџирот на вредност – односно процесите што се одвиваат пред самото производство на dm производите, како што се добивање на суровини, добавувачи, потрошувачка на енергија и вода при производството и транспортот – така и во подоцнежниот дел од синџирот на вредност – потрошувачката што настанува при користење на производите од страна на крајните потрошувачи. Како може да се постигне ова? Преку подигање на свеста!

Проверка на потрошувачката на вода кај dm производите

Како дел од проценката на животниот циклус на производот dm ја анализира потрошувачката на вода во синџирот на вредност за производите Pro-Climate. На пример, течноста за миење садови Denkmit nature има приближно 35 проценти помала потреба од вода по препорачана количина за употреба во споредба со Denkmit nature Ultra Lavender. Стекнатите сознанија можат да им помогнат на производствените партнери да направат подобрувања при развојот на производите, како и кај стандардниот асортиман. Дополнително, dm редовно ги проверува веќе спроведените и планирани мерки за намалување на потрошувачката на вода. Радува фактот што речиси 80 проценти од производствените партнери веќе спровеле мерки во асортиманот на производи за перење/чистење/одржување на хигиена – кај производите за нега на коса и тело, таа бројка изнесува над 60 проценти.

Секојдневни практични совети

dm дава информации за свесното користење на водата и нуди совети за заштеда на вода при користењето на поединечни dm производи, што истовремено штеди и пари. На пример, на пакувањата на dmBio чаевите („Загрејте само толку вода колку што е потребно“) или на пакувањата на геловите за туширање („Отворете го капачето, исклучете ја водата – за доброто на околината“). Овие навидум мали совети имаат големо влијание – како за клиентите, така и за околината. Затоа што свесната потрошувачка и штедливото дозирање ја намалуваат потрошувачката на вода.