Одговорност за иднината
dm следи јасна стратегија за поттикнување на циркуларната економија и применува иновативни мерки за рециклирање со цел да заштеди ресурси и со тоа да го намали товарот врз животната средина. Клучна цел е пакувањата да бидат дизајнирани така што ќе користат што е можно помалку материјал, ќе содржат висок процент рециклиран материјал и по употребата ќе можат ефикасно да се рециклираат.
Уште во 2020 година, преку употребата на рециклиран материјал беа заштедени над 2.900 тони нова пластика. Во 2022 година, процентот на рециклирана пластика во пакувањата на производите од dm брендовите изнесуваше околу 43 проценти. Оваа година имаме за цел да достигнеме 50 проценти и истовремено дополнително да ја подобриме можноста за рециклирање на пакувањата
Во октомври 2021 година, Групацијата dm започна и пилот-проект за подигање на свеста: клиентите беа поканети да ги враќаат празните пластични шишиња директно во продажните места на dm. Овие шишиња беа собрани, рециклирани и повторно вклучени во производствениот циклус. Иницијативата имаше за цел да ја подигне свеста кај луѓето дека пакувањето не е отпад, туку вреден ресурс што треба да остане во оптек.
Преку конкретни мерки и амбициозни цели, ние во dm сакаме да бидеме пример за тоа како компаниите – но и поединците – можат да преземат одговорност за животната средина. Со користење на рециклирани материјали, иновативни решенија за пакување и ориентација кон принципот Cradle-to-Cradle, сакаме да дадеме значаен придонес во унапредувањето на циркуларната економија.
Закучок
Иновативни решенија за пакувања
Во dm применуваме различни мерки за да ја зголемиме можноста за рециклирање на нашите пакувања. Тука спаѓа употребата на мономатеријали, кои овозможуваат полесна повторна преработка. На пример, тубите на гелот за бричење од марката alverde се направени од најмалку 70 проценти рециклиран материјал, а оние на афтершејвот од најмалку 61 процент. Дополнително, пакувањата се дизајнираат така што користат што е можно помалку материјал, што не само што штеди ресурси, туку и го намалува CO₂-емисиите.Принципот Cradle-to-Cradle
Принципот Cradle-to-Cradle (C2C) („од колевка до колевка“) претставува пристап при кој производите се дизајнираат така што по нивната употреба можат целосно да се вратат во биолошкиот или техничкиот циклус. Ова значи дека материјалите или се биоразградливи, или можат повторно да се користат во затворени индустриски циклуси. dm се води според овој принцип и си постави цел пакувањата да ги конципира така што тие или ќе бидат биоразградливи, или целосно рециклирачки.Во октомври 2021 година, Групацијата dm започна и пилот-проект за подигање на свеста: клиентите беа поканети да ги враќаат празните пластични шишиња директно во продажните места на dm. Овие шишиња беа собрани, рециклирани и повторно вклучени во производствениот циклус. Иницијативата имаше за цел да ја подигне свеста кај луѓето дека пакувањето не е отпад, туку вреден ресурс што треба да остане во оптек.
Заедничка посветеност: Форум рециклат
Во 2018 година, dm заедно со други компании го основа Форумот рециклат – здружение од над 40 партнери кое го опфаќа целиот синџир на вредности на циркуларната економија. Целта е да се поттикне употребата на рециклирани материјали, да се намали пакувањето и да се зголеми можноста за рециклирање на пакувањата.Преку конкретни мерки и амбициозни цели, ние во dm сакаме да бидеме пример за тоа како компаниите – но и поединците – можат да преземат одговорност за животната средина. Со користење на рециклирани материјали, иновативни решенија за пакување и ориентација кон принципот Cradle-to-Cradle, сакаме да дадеме значаен придонес во унапредувањето на циркуларната економија.