Одговорни вредносни синџири
Одржливоста не завршува на фабричките порти на производителите – таа често започнува многу порано. Во dm drogerie markt, свеста за одговорност по должина на целиот вредносен синџир е длабоко вкоренета во нашите корпоративни активности. Од изборот на суровини до испораката на производите, се посветува внимание на социјално праведни, еколошки и транспарентни процеси.
Покрај заштитата и унапредувањето на нашите вработени, ние во dm сме посветени на доследно почитување на работничките и човековите права по должина на нашите вредносни синџири. Ова особено се однесува на неевропските региони каде што ризиците од несоодветни услови за работа, детски труд или принудна работа и загадување на животната средина се поголеми.
dm го гледа ова не само како законска обврска, туку и како морална одговорност – на пример, кон луѓето што ги обезбедуваат суровините за производите од брендот dm во земјите каде што тие се одгледуваат и произведуваат. Централен елемент на ова е Кодексот за одржливост на dm, кој ги дефинира минималните социјални и еколошки стандарди.
До крајот од 2025 година, сите постоечки партнери ќе го потпишат Кодексот за одржливост на бредновите на dm. Ова веќе е обврзувачко во новите договори. dm на тој начин ги зацврстува своите стандарди договорно – и придонесува за обезбедување долгорочни, отпорни и одржливи деловни односи.
dm учествува во иницијативи и проекти за подобрување на условите за работа директно на лице место – на пример, во одгледувањето суровини како што се палмино масло, какао или памук. Овие иницијативи ги зајакнуваат правата на работниците и промовираат пристојни услови за работа. Во исто време, признатите социјални стандарди како што се Fairtrade или UTZ се интегрирани во договорите со добавувачите.
Друга компонента на одговорното создавање вредност е транспарентноста кон клиентите. Затоа, dm дополнително го развива таканаречениот пат на производот на dm. Овој систем ги визуелизира – колку што е можно – чекорите што ги изминал производот назад кон потеклото на неговите суровини. Сè повеќе производи и асортимани на производи се интегрираат во овој систем.
dm го гледа ова не само како законска обврска, туку и како морална одговорност – на пример, кон луѓето што ги обезбедуваат суровините за производите од брендот dm во земјите каде што тие се одгледуваат и произведуваат. Централен елемент на ова е Кодексот за одржливост на dm, кој ги дефинира минималните социјални и еколошки стандарди.
Долгорочни партнерства
dm моментално работи со околу 360 производствени партнери, од кои 76 проценти се со седиште во Германија и сите се со седиште во Европа (состојба од септември 2024 година). Фокусот на регионалните производствени синџири значително ги подобрува транспарентноста и опциите за контрола.До крајот од 2025 година, сите постоечки партнери ќе го потпишат Кодексот за одржливост на бредновите на dm. Ова веќе е обврзувачко во новите договори. dm на тој начин ги зацврстува своите стандарди договорно – и придонесува за обезбедување долгорочни, отпорни и одржливи деловни односи.
Длабинска анализа на обврските за почитување на човековите права
Во согласност со Директивата на ЕУ за синџирот на снабдување (CSDDD) и германскиот Закон за должно внимание во ланецот на снабдување (LkSG), ние во dm воспоставивме сеопфатен систем за управување со ризици. Тој вклучува:- Следење на директните деловни партнери
- Спроведување проверки на ефикасноста
- Обука за вработените
- Воведување на анонимен систем за известување за засегнатите страни
dm учествува во иницијативи и проекти за подобрување на условите за работа директно на лице место – на пример, во одгледувањето суровини како што се палмино масло, какао или памук. Овие иницијативи ги зајакнуваат правата на работниците и промовираат пристојни услови за работа. Во исто време, признатите социјални стандарди како што се Fairtrade или UTZ се интегрирани во договорите со добавувачите.
Друга компонента на одговорното создавање вредност е транспарентноста кон клиентите. Затоа, dm дополнително го развива таканаречениот пат на производот на dm. Овој систем ги визуелизира – колку што е можно – чекорите што ги изминал производот назад кон потеклото на неговите суровини. Сè повеќе производи и асортимани на производи се интегрираат во овој систем.