dm заедништво
Многу мала, но голем проблем
време за читање: мин
Микропластика

Многу мала, но голем проблем

Микропластиката одамна стана глобален еколошки проблем. Малите честички од пластикапомали од пет милиметрина различни начини доспеваат во воздухот, почвата и водите. Особено се погодени морињата и реките, каде што микропластиката ја апсорбираат животните, со што се нарушуваат еколошките циклуси. Микропластика може да се најде, на пример, во козметиката, текстилот, па дури и во нашата храна.

Во dm drogerie markt напорите за активно да ја избегнуваме микропластиката ги гледаме како дел од нашата корпоративна одговорност – и во производите на сопствените dm марки и во решенијата за пакување. Целта е колку што е можно повеќе да се намали влијанието што нашите производи го имаат врз животната средина за да им понудиме одржливи алтернативи на нашите клиенти.

Елиминирање на микропластиката во сопствените брендови

Уште од 2014 година, dm доследно избегнува употреба на цврста микропластика во производите од сопствените брендови, како што се пилинзи, гелови за туширање или шампони. Наместо тоа, се користат природни или биоразградливи состојки – како што се силициум диоксид, целулоза или мелени лушпи од јаткасти плодови. Дури и кај декоративната козметика, како сенки за очи или пудри, компонентите од микропластика сè повеќе, каде што е можно, се заменуваат со поеколошки алтернативи.

Дополнителен фокус е ставен на растворливите синтетички полимери што се користат како врзивни средства во формулите. Иако овие супстанции не спаѓаат под стандардната дефиниција за микропластика, ние во dm се стремиме постепено да го намалиме нивното користење во производите од сопствените брендови и да ги замениме со поодржливи алтернативи.

Бидејќи транспарентноста е цврсто вградена во принципите на нашата економска заедница, производите од сопствените брендови на dm се јасно означени како без микропластика – и на пакувањето и во описите на производите во онлајн продавницата. На тој начин dm овозможува информиран избор при купување и поттикнува посвесно однесување на потрошувачите.

Покрај тоа, dm е вклучена во различни форми на дијалог и истражувачки иницијативи за активно да ги обликува и поддржи развојот на теми поврзани со микропластиката и можните алтернативи.

Заедно против фрлање ѓубре

Фрлањето ѓубре – односно невнимателното фрлање отпад во животната средина – е проблем кој во овој контекст не ја загадува само природата, туку и нашите градови, паркови и водни површини. dm drogerie markt активно се залага против фрлањето ѓубре, и тоа преку едукација, одржливо уредување на асортиманот и партнерства. Така, во dm, на пример, соработуваме со организации кои промовираат чиста животна средина. Понатаму, се грижиме амбалажата да биде што е можно поеколошка, користејќи рециклирани материјали и избегнувајќи непотребна дополнителна амбалажа. Преку целно насочени информации во продавниците и преку каналите на социјалните мрежи, dm ја подига свеста кај а своите клиенти за одговорно користење на ресурсите – и ги повикува сите да преземат одговорност за заедничката животна средина.