dm заедништво
Квалитетот не е случајност
време за читање: мин
Производи од dm марките

Квалитетот не е случајност

Квалитетот е резултат на систематски процеси, јасни барања и доследно спроведување. Во dm управувањето со квалитетот е централен елемент на одржливото корпоративно управување. Тоа гарантира дека производите од dm марките не само што се во согласност со законските барања, туку и ги исполнуваат највисоките стандарди за безбедност, ефикасност и одржливост.
Заедно со своите производствени партнери, dm ја презема одговорноста за квалитетот и безбедноста на производите што ги дистрибуира. Во dm се стремиме да ги исполниме и, каде што е можно, да ги надминеме очекувањата на клиентите. Управувањето со квалитетот на производите од dm марките е локализирано во Германија и игра важна улога во комуникацијата помеѓу тимовите на dm марките и производствените партнери кои произведуваат производи од брендот dm за dm drogerie markt.

Целта е да се продолжи со понудата на безбедни, висококвалитетни и одржливи производи од dm марките. Ова се однесува не само на секој производ од dm марките на ниво на поединечен производ, туку и на сеопфатните цели и развојните цели што се пошироки од законските барања за квалитет, соработката со производствените партнери и поврзаните вредносни синџири.

За dm марките, воспоставивме сеопфатен систем за следење во dm кој ги зема предвид релевантните научни наоди и случувања. Тимот континуирано ги следи активностите и препораките на релевантните национални и европски институции, како што се Германскиот федерален институт за проценка на ризик (BfR), Европскиот орган за безбедност на храната (EFSA) и Европската агенција за хемикалии (ECHA). Релевантните засегнати страни се континуирано вклучени, првенствено преку следење и предвидување на интересите на клиентите.

Стратешка соработка

dm внимателно ги избира своите партнери врз основа на сопствени критериуми и се стреми долгорочно да соработува со нив. Во зависност од групата на производи, потребни се специфични, меѓународно признати стандарди за безбедност на производите или сертификати за управување со квалитет. Овие стандарди се договорни со договор чиешто усогласување редовно се ревидира од независни институции. Примери за такви сертификати се Меѓународните препознатливи стандарди (IFS) и Глобалните стандарди за углед на брендот преку усогласеност (BRCGS).

Трендот на повлекување на производи е доказ за ефикасноста на управувањето со квалитетот: иако шест производи од dm марките беа повлечени како превентивна мерка во секоја од претходните две години, немаше ниту едно повлекување во финансиската 2023/24 година. Доколку сепак е потребно повлекување, се спроведува детално следење со релевантниот партнер за да се елиминира ризикот од повторување.

Заклучок

Управувањето со квалитетот во dm е повеќе од механизам за внатрешна контрола – тоа е израз на одговорна слика за себе како трговец на мало. Фокусирајќи се на стандарди што ги надминуваат законските барања, континуиран развој и тесна соработка со партнерите, dm создава услови за безбедни, ефикасни и одржливи производи – на задоволство на клиентите и во духот на одржливо корпоративно управување.